De UScomics worden 12 delen dus zullen het 6 Juniorpress delen worden denk ik zo. Trouwens.... de HC book 1 van RUSH beslaat de eerste 5 US delen dus het kan nog raar gaan lopen allemaal, maar het artwork is meer dan voortreffelijk.
Printable View
De UScomics worden 12 delen dus zullen het 6 Juniorpress delen worden denk ik zo. Trouwens.... de HC book 1 van RUSH beslaat de eerste 5 US delen dus het kan nog raar gaan lopen allemaal, maar het artwork is meer dan voortreffelijk.
Ik zal kijken of ik van de week een kiosk kan vinden op Schiphol die 'm heeft, heb ik wat te lezen in het vliegtuig.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Boom, ik kan het meestal prima met je vinden, maar dit is een beetje onzinnig. Gezien het feit dat er een dergelijke uitgave nog een zeker risico herbergt (wordt dit project winstgevend?) is het aanbrengen dat je comics met korting kan krijgen een overbodige opmerking. En nog fout ook.Quote:
Originally posted by boomboom:
2.25 usd * 1.30 E (comicasa-tarief) = 2.93 e per comic
Als je een abo hebt gaat er 20% vanaf en kom je op 2.34 e uit
Niet alleen is die korting van 20% onjuist, want die krijg je pas als je 5 abo's neemt.
Daarnaast is ivm de NL uitgave maar 19 eurocent goedkoper (1,36 zonder abo) maar je vergeet wel heel gemakkelijk de verzendkosten en dat is 3,5 euro. (voor complete verhaal zie comicasa.nl)
Ga je dus alleen voor Hush (zoals ik momenteel) dan zal ik wel gek wezen om de Nederlandse versie te laten liggen.
OK
Ik ben terecht teruggewezen [img]redface.gif[/img]
Blijkbaar gebruikt distributie ook vakantiekrachten... [img]wink.gif[/img]
Net gehaald, net gelezen en YEAH!
(Bernard. Houd je in.)
Ik moet zeggen dat de vaart er direct in zit. Typerend voor Loeb eigenlijk wel moet ik zeggen. Ik ken maar weinig comics van hem die niet spannend zijn. Wat Lee aangaat, tja. Op zich is zijn werk herkenbaar maar duidelijk is dat hij eindelijk meer aandacht voor detail heeft gekregen.
Hoewel de verleiding groot is om al een gok te doen mbt de identiteit van Hush, hebben daar nog veel te weinig van gezien. Ben daar gek zeker...
Nog niet gelezen, maar wat ziet dat er ouderwets goed uit, zeg!
Wel bijzonder dat de terugkeer van Batman, Loeb en Lee niet gepaard gaat met de terugkeer van Baldakijn. Een DC-uitgave bij JP, wie had dat ooit gedacht!
Jee Pee
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Het gooit mijn plannen voor mijn website wel door de war! grrr..... [img]wink.gif[/img]Quote:
Originally posted by Pee-Duh-Bee:
Een DC-uitgave bij JP, wie had dat ooit gedacht!
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">vaak heb ik een hekel aan een verhaal wat zeer snel(of langzaam) wordt verteld, maar in deze comic kan ik me er niet aan ergeren. de dialogen vond ik lekker lezen, en het tekenwerk is subliem.Quote:
Ik moet zeggen dat de vaart er direct in zit.
Batman wordt oud en dat vind hij zelf ook, wat ook wel een leuke benadering is.
al met al, wel een vermakelijke serie, die ik zker ga volgen
Aangezien hij niet bij de Bruna lag ben ik ff bij Yendor langs gelopen
hoewel ik niet zo'n batman lezer ben heb ik deze toch maar wel meegenomen [img]smile.gif[/img]
tekeningen zien er erg goed uit
en het verhaal leest lekker weg
hoge tempo bevalt me wel
ik ben benieuwd!
toch morgen nog eens naar de Bruna :-)